Regulamin sklepu internetowego eSurf

 

Sklep znajdujący się pod adresem esurf.pl  jest prowadzony przez firmę:

 

Inter Trade Aleksander Kokoszka

 

Ul. Rymarska 30

70-702 Szczecin

 

NIP:  8581720963,   REGON: 321409717,

 

KONTO BANKOWE: 18 1460 1181 2025 5213 5624 0002

 

1. Zmówienie w sklepie można składać 24h na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem serwisu www.esurf.pl . Wszystkie ceny prezentowane w sklepie podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. 

 

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest:

- Założenie konta klienta sklepu esurf.pl

- Prawidłowe wypełnienie formularza w serwisie internetowym esurf.pl lub podanie niezbędnych informacji obsłudze sklepu. 

 

3. Klient zostanie poinformowany o przyjęciu zamówienia na adres mailowy podany podczas zakładania konta klienta.

 

4. Przyjęcie zamówienia będzie potwierdzone w ciągu 1 dnia roboczego. 

 

5. esurf.pl  może zwrócić się do klienta o potwierdzenie złożonego zamówienia. Brak potwierdzenia zamówienia w ciągu 3 dni roboczych spowoduje jego anulowanie. 

 

6. Każdy towar ma określoną dostępność, gdy termin realizacji zamówienia wykracza poza określony na stronie, esurf.pl zgodnie z dyspozycją klienta uzgodni nowy termin realizacji, zmiany lub anuluje zamówienie. 

 

7. Za zamówiony towar można zapłacić przelewem bankowym, kartą płatniczą lub za pobraniem. 

 

8. W przypadku wybrania przelewu bądź karty kredytowej towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu wpłaty 

 

9. Czas realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 3 dni roboczych. Dla zamówień "płatność przy odbiorze" złożonych do godziny 14:00 danego dnia, czas  realizacji zamówienia standardowo nie przekracza 2 dni roboczych. ESURF zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu realizacji zamówienia po uprzednim uzgodnieniu z klientem.

 

10. Koszt wysyłki podany jest na stronie towaru. 

 

11. Zakupiony towar wraz z wybranym przez Klienta dokumentem sprzedaży (faktura/paragon) jest wysyłany wybranym przez Kineta przewoźnikiem na podany w formularzu zamówienia adres. Towar można również odebrać w siedzibie Esurf po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.  

 

12. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych www.esurf.com są podawane w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto (tj. zawierają wszelkie podatki, w tym podatek VAT). Ceną wiążącą dla stron jest cena, po której klient zamówił towar w zamówieniu. Podane ceny towarów nie zawierają kosztów dostawy. 

 

13. Wszystkie towary zakupione w sklepie esurf są fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela na terenie Polski. 

 

14. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej i we wskazanej w niej sieci serwisowej. Listy punktów serwisowych znajdują się również na stronach producentów.

 

15. W ramach roszczeń z gwarancji podstawą rozpatrywania spraw reklamacyjnych oraz zwrotów jest opinia serwisu danej marki, stwierdzająca usterkę bądź wadę w działaniu reklamowanego sprzętu.

 

16. Klient odbierając przesyłkę zobowiązany jest do sprawdzenia jej zgodności z zamówieniem. 

 

17. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy odmówić jej przyjęcia oraz spisać protokół uszkodzenia. 

 

18. Zgodnie z obowiązującym Prawem Przewozowym Klient, który zauważył uszkodzenie przesyłki po odjeździe kuriera może zgłosić ten fakt telefonicznie firmie kurierskiej. Przewoźnik ma obowiązek przysłać kuriera na miejsce dostawy w przeciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki w celu spisania protokołu uszkodzenia.

 

19. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zakupu  w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru bez podawania przyczyny. Na odstępującym od umowy spoczywa obowiązek dostarczenia towaru do siedziby esurf.pl  w terminie do 14 dni od wysłania pisma o odstąpieniu od umowy. Pieniądze za zwrócony towar są zwracane przelewem na wskazane przez  Kupującego konto bankowe w terminie do 14 dni. 

 

20. Złożenie zamówienia oznacza zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę Inter Trade Aleksander Kokoszka danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Pz.U.N 133 poz. 883. Podane dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia, a jeśli Klient wyrazi na to zgodę, również w celu przesyłania informacji reklamowych droga mailową.

 

21. Klient ma prawo odwołać zamówienie w każdym momencie przed doręczeniem mu przesyłki. W celu odwołania zamówienia prosimy o niezwłoczny kontakt z obsługą sklepu pod numerem telefonu 731 800 333 lub email-em: info@esurf.pl. Nie jesteśmy w stanie anulować zamówienia jeśli paczka już została wysłana, tj. przekazana firmie kurierskiej. W takim przypadku należy powiadomić nas o chęci rezygnacji z zakupu oraz odmówić przyjęcia przesyłki od kuriera.

 

22. Zmiana zamówienia - zmiany w danych przekazanych podczas składania zamówienia  (np. adres dostawy, zmiana sposobu płatności itp.) można dokonać wysyłając stosowny email na adres koniecznie zaznaczając, najlepiej przy pomocy numeru zamówienia, którego zamówienia zmiana dotyczy. Zmiany można także dokonać kontaktując się z nami telefonicznie pod numerem 731 800 333

  

23. Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). 

 

26. W sprawach nie uregulowanych powyżej stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego. 

 

27. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym esurf.pl  oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu. 

 

28. Momentem zawarcia wiążącej umowy kupna-sprzedaży pomiędzy Esurf , a zamawiającym towar klientem, jest moment potwierdzenia zamówienia przez obsługę sklepu. Umowa kupna-sprzedaży zawierana jest w języku polskim.